wtorek, 21 lutego 2012

Mania szydełkowania :)

Zachorowałam na nią parę dni temu. A pogorszyło mi się, gdy w katalogu Dropsa zobaczyłam ten kocyk niemowlęcy. Jest łatwy do wykonania, składa się z samych słupków i łańcuszków,  w sam raz na ćwiczenie równych słupków i nadgarstka dla początkującego szydełkującego.

Mam już parę elementów, ale wciąż jeszcze dużo zostało do zrobienia. Włóczka to BabyAlpaca Silk. Jest świetna, bardzo miękka w dotyku i ciepła, oczywiście pochodzi z i-Cord.pl  .
To dopiero jakieś 20% całości ;)
Po pierwszej godzinie szydełkowania nabawiłam się porządnego bólu nadgarstka i nawet zaczęłam zastanawiać się, że może za bardzo kręcę dłonią i stąd te dolegliwości. Robię kocyk na zwykłym, starym aluminiowym szydełku. A może przerzucić się na takie z plastikową rączką? Tylko czy na takim robi się lepiej/szybciej/wygodniej? Jeśli ktoś ma w tej kwestii jakieś doświadczenie, to bardzo proszę o radę! :) Zestaw kolorystyczny kocyka będzie taki jak na fotce poniżej. Zastanawiam się tylko, który kolor uczynić przewodnim ;)
Zastanawiam się tylko, który kolor uczynić przewodnim w kocyku. Chyba wybór padnie na ciemny niebieski.


4 komentarze:

  1. fajną włóczkę wybrałaś;) ja też szukam jakiejś na narzutę, tylko tańszej może ;))) czekam na efekty Twojego dłubania! mam nadzieję, że ręka nie będzie robić kłopotów;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręka już chyba się przyzwyczaiła, bo dłubię po 1-2 elementy wieczorami :)
      A włóczka BabyAlpaca Silk rzeczywiście jest w cenie, ale kocyk będzie miał styczność ze skórą dziecka, więc chciałam mieć pewność, że będzie delikatna i ciepła zarazem :)

      Usuń
  2. Fajne kolorki. Ja bym wiodącym uczyniła ten wrzosowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzosowy jest śliczny i na fotografii i na żywo, ale niestety jakoś nie komponował mi się dobrze kolorystycznie jak zrobiłam pierwszy element. Wychodził zbyt "siny" w zestawieniu z pozostałymi dwoma kolorami.

      Usuń